som att ge karta och kompass till en blind

igår skulle jag iväg och köpa ett till ram-minne till min dator. för att hotta upp den lite. sånt skadar inte, hoppas jag. nåväl. omer hade kollat upp en bra affär där det är billigt som tusan, så jag tänkte att jag inte behövde mer än en timme för att hitta dit efter att ha kollat upp det på hitta.se. PYTT!

det hela slutade med att jag körde runt i göteborg i en timme och tio minuter och återvände till kullegatan arg som ett bi. och jag visste inte vem jag skulle vara mest arg på: hitta.se eller mig själv. är jag så kass att jag inte ens kan följa en vägbeskrivning?? alltså, det är inget jag är grym på, med SÅ kass är jag inte. jag kan bättre än så, liksom.

så jag gick in på hitta.se och studerade kartan närmare. japps. där hade vi det. vägbeskrivningen sa att jag skulle svänga vänster i konstiga korsvägen-rondellen, medan kartan sa att jag skulle rakt fram. inte undra på att jag kom helt fel. jaja. så mycket för den turen. imorgon åker jag in till varberg (är i obygden nu) och köper ett där i stället. för varberg, gott folk, den staden kan jag. där behöver jag ingen hitta(vilse).se

Kommentarer
Postat av: Lisen

Sent om sider, självklart vill jag fortsätta läsa.



Min mailadress är;
[email protected]



Må gott

2010-01-23 @ 12:57:36
Postat av: Em

jag svarar här, istället för i förra inlägget. är rädd att du inte ser om jag skriver där. visst gillar jag den låten, den är skön, och texten är lagom kaxig! fast jag vet inte om jag, som du, förknippar den med massa saker som jag föredrar framför annat. jag tänkte såhär, han tycker att hon är snygg, men så fruktansvärt korkad. man behöver alltså ett substantiv och två verb. tror jag. puss!

2010-01-23 @ 15:23:09
URL: http://mittvackraliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback